Seminārs „Izcila klientu apkalpošanas pieredze – uzņēmējdarbības veiksmes atslēga” | TSI

Your question

Mēs būsim priecīgi atbildēt uz visiem Jūsu jautājumiem!

Seminārs „Izcila klientu apkalpošanas pieredze – uzņēmējdarbības veiksmes atslēga”

http://www.tsi.lv/sites/default/files/styles/news_display_small/public/editor/news/tsi_seminar_shutterstock.jpg?itok=KG5jogoY

TSI Knowledge Sharing Center komanda aicina jūs apmeklēt semināru „Izcila klientu apkalpošanas pieredze – uzņēmējdarbības veiksmes atslēga”.

Kam: studentiem un pasniedzējiem

Semināra tēmas:

  • Klienti kā zīmola vēstnieki. Kā panākt veiksmīgu sadarbību ar klientu, optimizējot sava uzņēmuma darbību?
  • Klientu pieredze: vakar, šodien, rīt. Izcilas klientu pieredzes veidojošie faktori, ietekmes, mērīšana, kontroles mehānismi.
  • Metodes, lai vadītu un uzturētu izcilu klientu apkalpošanu: individuālais darbs ar personālu, koučings, atgriezeniskā saite.

Semināra valodas: latviešu, krievu, angļu

Datums: 2014. gada 25. marts

Laiks: 15:45 – 18:00

Vieta: Transporta un sakaru institūts, 223. Auditorija

Semināru vada uzņēmuma Transcom Worldwide Latvia pārstāvji:

Līga Pigita (Personāla vadītāja)
Elita Burmistrova (Kvalitātes un apmācību vadītāja)
Fredis Bikovs (Uzņēmējdarbības vadītājs)

Iepriekšējā reģistrēšanās semināram ir obligāta! Interesentus lūdzam reģistrēties šeit.

Papildus informāciju par semināru varat iegūt, zvanot 67100564 vai rakstot uz e-pastu Fainglozs.L@tsi.lv.

 

Ar cieņu, TSI Knowledge Sharing Center

Izvēlēties produktu
Maksājuma summa
EUR
Vārds, Uzvārds
E-pasts