Seminārs „Atgriezeniskās saites uzlabošana ar klientiem kā uzņēmuma konkurentspējas uzlabošanas instruments„ | TSI

Your question

Mēs būsim priecīgi atbildēt uz visiem Jūsu jautājumiem!

Seminārs „Atgriezeniskās saites uzlabošana ar klientiem kā uzņēmuma konkurentspējas uzlabošanas instruments„

http://www.tsi.lv/sites/default/files/styles/news_display_small/public/editor/news/shutterstock_174552293_0.jpg?itok=Izlq7CMM

TSI Knowledge Sharing Center komanda aicina Jūs apmeklēt semināru
„Atgriezeniskās saites uzlabošana ar klientiem kā uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanas instruments„

Kam: studenti un pasniedzēji

Semināra tēmas:
• uzņēmuma ārējie un iekšējie klienti;
• atgriezeniskās saites ar klientu, īpatnības un tās nozīmīgums uzņēmumam;
• problēmas un iespējas atgriezeniskās saites iegūšanai;
• personiskās apkalpošanas nozīmīgums uzņēmuma attīstībai;
• atgriezeniskā saite ar klientiem kā uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanas instruments.

Semināra valoda: krievu

Datums: 2014. gada 20.maijs

Laiks: 15:45 – 18:00

Vieta: Transporta un sakaru institūts, 223.auditorijā

Semināru vada: Rita Strode, doktorante virzienā mārketings. Rita jau vairāk nekā četrus gadus nodarbojas ar zinātniski pētniecisko un komercprojektu vadīšanu reģionālajā un starptautiskajā līmenī.
2013. gada Rita pabeidza studijas vadības maģistrantūrā, specializējoties mārketinga aktivitāšu vadībā.

Iepriekšējā reģistrēšanās semināram ir obligāta!

Interesentus lūdzam reģistrēties šeit

Papildus informāciju par semināru varat iegūt, zvanot 67100564 vai rakstot uz e-pastu:  Fainglozs.L@tsi.lv
 

Izvēlēties produktu
Maksājuma summa
EUR
Vārds, Uzvārds
E-pasts