Kāpēc mēs piedalāmies zinātniskajās konferencēs? (projekts 1.1.1.2/VIAA/1/16/112, Laiktelpiska pilsētas satiksmes modelēšana, izmantojot lielos datus) | TSI

Your question

Mēs būsim priecīgi atbildēt uz visiem Jūsu jautājumiem!

Kāpēc mēs piedalāmies zinātniskajās konferencēs? (projekts 1.1.1.2/VIAA/1/16/112, Laiktelpiska pilsētas satiksmes modelēšana, izmantojot lielos datus)

http://www.tsi.lv/sites/default/files/styles/news_display_small/public/editor/news/promo.jpg?itok=IfMLddwi

Dalība zinātniskajās konferencēs ir neatņemama pētniecības sastāvdaļa. Parasti konferences ilgst 3-4 dienas, bet katra pētījuma prezentācijai ir ļoti stingri termiņi (prezentācijai un diskusijai - 15-20 minūtes). Lai gan šīs minūtes ir svarīgas, un sagatavošanās tām dažkārt aizņem vairākas dienas, galvenie mērķi piedalīties konferencē paliek ārpus šīs prezentācijas. Kāpēc mēs, pētnieki, pavadām laiku un tērējam naudu, lai dotos uz zinātniskām konferencēm?

 

  • Tīklošana. Mūsdienu lietišķā zinātne balstās uz pieredzi no dažādām jomām un konference ir lieliska vieta, kur satikties un apspriesties ar citiem pētniekiem, kas ļauj paplašināt savu akadēmisko un zinātnisko kontaktu tīklu un, iespējams, organizēt kopīgus pētījumus nākotnē.
  • Parādīt sevi kā ekspertu plašākā lokā. Pat ja prezentācija nerada vētrainu reakciju no auditorijas, jūs pamanīsiet  sevi pētnieku, kurš strādā izvēlētajā jomā. Visticamāk, ka jūsu pieredze drīz būs pieprasīta un novērtēta - kā recenzents vai pētniecības projektu partneris.
  • Zināšanu paplašināšana. Mēs uzskatām, ka iespēja apmeklēt “ne-kodolas” konferences sekcijas ir viena no galvenajām starptautisko konferenču priekšrocībām. Ikdienas pētījumos mēs bieži koncentrējamies uz šauru zināšanu jomu un reti attālināmies no tā. Tajā pašā laikā citu jomu speciālistu prezentācijas bieži sniedz vairāk informācijas pārdomām un jaunu, kritisku skatījumu uz mūsu pašu pētījumu.
  • Publicēšanās konferences izdevumos. Lai gan publikācijas loma tradicionāli ir pārvērtēta (kas daudzos aspektos ir saistīta ar zinātniskā darba atestācijas sistēmu), to nevajag novērtēt par zemu. Konference ļauj relatīvi ātri prezentēt pētījuma rezultātus, atzīmējoties mūsu prioritāti izvēlētajā jomā un saņemot atsauksmes no recenzentiem un konferences dalībniekiem.

 

Projekta 1.1.1.2/VIAA/1/16/112 īstenošanā « Laiktelpiska pilsētas satiksmes modelēšana, izmantojot lielos datus» (izpildītājs: Dr.sc.ing. Dmitry Pavlyuk) pētnieks pievēršam īpašu uzmanību konferenču prezentācijām. Projekta īstenošanas pirmajos 18 mēnešos ir jau bijusi iespēja piedalīties 10 starptautiskās zinātniskās konferencēs un turpinājumā tiks apmeklētas vēl. Pēdējā ceturksnī esmu sagatavojis kopsavilkumus un rakstus 6 konferencēm:

  • MT-ITS 2019 (6th International Conference on Models and Technologies for Intelligent Transportation Systems, https://www.mt-its2019.pk.edu.pl), 5.-7. jūnijs, Krakova, Polija. Prezentācijas tēma: Spatiotemporal Traffic Forecasting as a Video Prediction Problem
  • EWGT 2019 (22nd meeting of the Euro Working Group on Transportation, https://ewgt19.upc.edu/en), 18.-20. septembris, Barselona, Spānija. Prezentācijas tēma: Towards ensemble learning of traffic flows’ spatiotemporal structure
  • ITISE 2019 (6th International conference on Time Series and Forecasting, http://itise.ugr.es), 25.-27. septembris, Granada, Spānija. Prezentācijas tēma: Random Forest-controlled Sparsity of High-Dimensional Vector Autoregressive Models
  • RelStat 2019 (19th International Multi-Conference Reliability and Statistics in Transportation and Communication, http://relstat2019.tsi.lv), 16.-19. oktobris, Rīga, Latvija. Prezentācijas tēma: Make It Flat: Multidimensional Scaling of City-Wide Traffic Data
  • ILUS 2019 (3rd International Land Use Symposium, http://ilus2019.ioer.info), 4.-6. decembris, Parīze, Francija. Prezentācijas tēma: Data-driven spatial structure: a case of traffic flows

TRA 2019 (Transport Research Arena, https://traconference.eu), 2020. gada 27.-30. aprīlis, Helsinki, Somija. Prezentācijas tēma (kopā ar Dr.sc.ing. prof I. Jackiva un Dr.sc.ing. prof. N. Spiridovska): Spatiotemporal dynamics of public transport demand: a case study of Riga.

 

macibas_pieaugusajiem-1.png

Izvēlēties produktu
Maksājuma summa
EUR
Vārds, Uzvārds
E-pasts